Secretariaat op maat

Katia Vandamme • Doornstraat 77 • 8970 Poperinge • Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. • +32 497 45 10 97

  • Katia Vandamme Secretariaat op maat

Freelance administratie op maat

Zoekt u iemand om de administratie in orde te brengen? Een ervaren, zelfstandige hulp voor alle HR-klussen? Iemand die het secretariaat kan runnen of simpelweg mee de personeels- en de loonadministratie kan verwerken?

Dan ben ik de persoon die u zoekt. Mijn naam is Katia Vandamme, en ik heb ruim 20 jaar ervaring in secretariaatswerk:

• loonadministratie
• HR-ondersteuning
• financiële administratie
• persoonlijke assistentie
• allround secretariaatswerk

Na meer dan 20 jaar ontstond de behoefte aan een nieuwe professionele wending. Ik besloot om zelfstandige te worden, waardoor ik dit werk ook kan combineren met een andere passie, namelijk het organiseren en gidsen van toeristische uitstappen in de Westhoek. Meer info daarover vind je hier.

Hét grote voordeel van deze freelance formule is dat ik me zeer flexibel voor uw bedrijf kan inzetten. Bijvoorbeeld voor een aantal uur per week voor onbepaalde tijd, maar ook als een tijdelijke vervanging of bijvoorbeeld voltijds voor een bepaalde periode. Dat kan op een afgesproken locatie, of van thuis uit. Secretariaat op maat, kortom. Ik werk wanneer u dat wenst, en waar u dat wenst.

Opleiding en ervaring

“Maar zij moet dan wel opgeleid worden...”, hoor ik u al denken. Geen probleem. Ik ben enthousiast en leergierig om nieuwe vaardigheden bij te leren. Bovendien heb ik door mijn jarenlange ervaring het nodige inzicht in verschillende apps en computerprogramma’s, dus zal ik snel kunnen leren wat nodig is om correct, verzorgd en snel resultaat af te leveren.

Ooit stond ik in voor de administratie van wel 150 werknemers van een groot bedrijf, vlak aan de taalgrens. Ik spreek bijgevolg vloeiend Frans, en natuurlijk ook Engels. De taken die ik in mijn carrière al uitvoerde, zijn even uitgebreid als gevarieerd. Lonen uitbetalen, personeel inplannen, bestellingen doorvoeren, betalingen opvolgen of subsidies aanvragen. You name it!

U wil me misschien nog wat bijkomende vragen stellen? Voor meer gedetailleerde info kunt u me contacteren via onderstaande kanalen:
+32 497 45 10 97
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
 

Tevreden klanten aan het woord

We werken nog maar pas samen met Katia, maar ik kan nu al meegeven dat ik onder de indruk ben van de snelheid waarmee ze informatie oppikt.  Katia is zeer proactief en wacht niet op instructies.  Ze ziet hoe de zaken in elkaar zitten en handelt ernaar.

Gilles Vandervorst, KAMO

Katia was gedurende een 3-tal maanden een toffe collega die ons wekelijks ongeveer een 12-tal uur uit de nood hielp op het secretariaat.  Dit liep onmiddellijk heel vlot en correct.  Katia is bovendien stipt en betrouwbaar.

Christelle Vanmaercke, Expertisebureau DEHOUCK

Ons bedrijf zit momenteel in een groeifase. Enerzijds te veel administratief werk om nog alles alleen te doen (of het gevolg is dat er geen één zondag meer overblijft). Anderzijds nog te weinig werk om zelf een secretaresse in dienst te nemen. Handig dat Katia zo flexibel beschikbaar is, als het nodig is, staat ze er, als ik niet roep omdat ik het zelf aankan, dan komt ze niet en komt er dus ook geen factuur na… Katia’s ervaring in administratief werk, voel je meteen. Ze is direct weg met de eigen software en steekt structuur in alle werken die ze aanpakt. Vanwege de groei, heb ik natuurlijk ook geen tijd om veel uitleg en begeleiding te geven, dus die ervaring en feeling met IT en software is dan ook zeer fijn. Ook mijn man werkt voor zijn business samen met Katia. Wij zijn alvast overtuigd!

Evelien Top, zaakvoerder Apotheek Ameloot en Stefaan Dejonghe, zaakvoerder Stefaan Dejonghe bvba